barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Ensam lördag

Kategori:

Behöver hitta mig själv igen, är inte mig själv nu, är inte glad, vrider allt till det negativa, stöter bort människor fast jag vill ha dom nära...

Hade en superkväll i torsdags med trikåpub och svettig dans på xoy med klassisarna, en myskväll med syster, Johan och pizza igår och idag unnade jag mig ett långt bad och har nästan läst ut en hel skönlitterär bok! Behöver sånna här dagar för att inte bekymra mig över det som jag inte ska bekymra mig över men som är så lätt att bekymra sig över ;) hehe

Ber om ursäkt igen för att jag är lite off, jag är nog snart på rätt bana igen :)

Ha det!

Kommentarer

  • mallan säger:

    HEJJA SARA! kämpa på!
    tänker på dig och saknar dig här borta! du kanske behöver en tripp till manchester?? ;)
    PUSS & KRAM!

    Svar: saknar dig med Mallisen! jaaa borde verkligen hälsa på dig framöver! hade vart awwsoooome :D Massa PUSSAR
    Sara Vendela Johansson

    2013-03-08 | 18:18:22
    Bloggadress: http://hellomate.blo.gg

Kommentera inlägget här: