barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Shoppingförändring

Kategori: Allmänt

Som ni vet gillar jag att shoppa. Men det har skett en liten förändring i mitt shoppingmönster. 
Jag har kommit in i en period då kläder och skor inte varit det centrala, utan mer skönhet och smink!
Även en del surf på inredningssidor har det ju såklart varit, med tanke på att jag flyttar snart ;)
 
Dock har jag två nya favoriter som jag inte visat än. Ska ta bild så fort jag orkar haha
Det är nämligen så att jag köpt de snygga ko-skorna från Jennie-Ellen, fick hem dom förra veckan. Plus att jag även har fått tag i en silvrig väska från våra leverantörer i England. Den såldes bara i limited edition denna vinter med dom fick tag på en åt mig :D
 
Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: