barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Fy fan!

Kategori:

Klockan är nu fyra och jag har försökt somna sedan halv 10...
Har tenta imorn (eller idag) men tror faktiskt inte jag ska gå på den, jag kan ingenting, så enda anledningen till att hå skulle i så fall vara för att kolla upplägget....


Är så sjukt frustrerad just nu, vill bara sova!! Och dom en present från helvetet så har jag magknip och huvudvärk just nu med... Och jag känner hur yrseln börjar krypa fram, fuck!

Ursäkta inlägget men jag vill bara sova.... Förstår inte ens att min kropp kan hålla sig vaken?! Är som att hjärnan satt på en spärr att jag inte får sova haha


Känner mig halvt sinnessjuk just nu!!

Ha det!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Uuuusch :/

    2013-01-18 | 20:43:42

Kommentera inlägget här: