barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Djävulstentor

Kategori: Allmänt

Har suttit med hemtentan i nästan 12 timmar, lite paus för kaffe och mat och när jag bestämde mig för att sova men istället fick ångest och började skriva igen... Tror dock att jag är hyfsat klar nu! Ska läsa igenom imorn bitti och kolla upp ett par saker och sen ska skiten in!

Börjar få den där äckliga känslan i magen inför tentan på fredag. Liksom att paniken börjar smyga sig på. Har försökt plugga men jag måste vara dum i huvudet för jag får inte in något i hjärnan, det jag läser och räknar bara rinner ut igen och fem sekunder senare har jag glömt det. Känner mig totalt blåst och jättekorkad! HATAR DET!! Ska sova nu och hoppas på att det känns bättre imorn när iaf en av tentorna kommer vara över :P

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: