barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Ensam på firman

Kategori: Allmänt

Har nu jobbat snart 4 timmar så funderar på att dra mig hemåt! Finns ju alltid saker att göra men inte så roligt att vara här själv för länge.
 
Tänkte faktiskt ta cykeln hem idag, den har stått här sen i somras så kanske dags att cykla hem den nu ;)
 
Måste bara berätta vad som hände igår när Sofia och jag gick på stan i Skövde! Jag hade ju då min hatt på mig och blev stoppad av en man (fyllegubbe)
 
Mannen: Vart kan man köpa en sån hatt?
Jag: hehe ja du den har jag köpt på nätet, på Nelly.com.
Mannen: Jaha, nä för jag kanske borde köpa en till dottern... Eller till kärringen
Jag: Jaha okej
Mannen: Ja för då slipper man ju se henne!!
Jag: Tack för den..
 
Så, ja nu i fortsättningen kommer jag använda mitt hatt så att min omgivning slipper se mitt fula tryne ;)
 
Ha det!
 
 

Kommentarer

  • lonneyponny säger:

    Hihi! sjukt kul ju:) Jag tycker du är söt med eller utan hatt;)

    2013-04-21 | 21:07:25

Kommentera inlägget här: