barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Skönt

Kategori:

Idag hade jag inte alls samma svullnad, så jäkla skönt!

Men är så jäkla trött, både psykiskt och fysiskt... Sov jätteilla inatt för att jag låg och tänkte på vad jag kan vara allergisk mot. Sen har jag vart på jobbet hela dagen... Och måste åka in dit på torsdag igen (min enda lediga förmiddag)!

Vill bara gå och dra en filt över mig när jag tänker på allt jag måste göra...

Just nu sitter jag med den äckliga ekonomistyrningen och ska läsa (kommer bli skumma) typ 14 kapitel och ska även försöka skriva nån sida om skiten... Håller även på att tvätta och fixa här hemma...

Ursäkta klago/depp inlägget, men jag är bara sååå trött... Ingenting är liksom roligt längre :/

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: