barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Sann shopaholic

Kategori:

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Som många av er vet älskar jag att shoppa och har oftast inga svårigheter att bestämma mig om jag ska köpa sakerna jag tittar på eller inte. Gillar jag något så köper jag det!

London va nästan lite för bra om man ser till utbud av shopping! Om jag nån gång i mitt liv kommer bli rik så ska jag gå bananas inne på Harvey Nichols, bara så ni vet ;)

Jag hade lätt kunnat shoppa mer i London, men tyvärr begränsades jag väldigt mycket av platsen i resväskan... Nästa gång ska jag inte ha full resväska från början!

Här kommer iaf en lista på det som köptes i London:
Armband, örhängen, top, t-shirt, väst i ull (COS)
10 par trosor (Gilly Hicks)
Trosor, pyjamasbyxor, strumpor, lösnaglar (Primark)
Chelsea-boots, body (Urban Outfitters)
Leopardfärgade sneakers (Sam Edelman)
Svarta/leopard skor (Office)
Tröja, kavaj, linne, "skinn"jacka (The Sting)
Bodybutter, lipbutter, showergel (The body shop)
Linne, t-shirt (affär i Portobello)
Ögonskuggor (Lancome)
M&Ms (M&M World)

Ha det!

Kommentarer

  • mallan säger:

    vad köpte du till mig då?? /fattig student

    2012-10-29 | 19:30:18

Kommentera inlägget här: