barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Otursfågel

Kategori:

Jag har haft väldig otur med min lägenhet på sista tiden... Och allt har med vatten att göra!

Först blev det stopp i handfatet i badrummet. Sen fick jag vattenläcka i förrådet, en takpanna som va sönder. Och nu har det hänt nåt med rören under diskbänken, så avloppsvattnet rinner ut på golvet!

Upptäckte det senaste problemet i förra veckan men varken jag eller min hyresvärd va hemma i helgen så han kollade på det först idag och han är rädd för att röret behövs bytas ut och i så fall måste hel diskbänken flyttas ut...

Suck!! Jag har inte tid med sånna här problem!
Får inte använda vattnet i köket förrän det är fixat...

Kanske dags att börja kolla efter nån lite fräschare lägenhet?!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: