barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

London dag 3

Kategori:

Dagen idag började återigen med underbart god hotellfrukost och efter det begav vi oss mot Notting Hill och Portobello road. Mysigt att strosa runt där i solen, dock var det extremt mycket folk!

Vi stannade inte så länge eftersom vi skulle gå på Lejonkungen-musikal. Så FANTASTISKT BRA den va!! Höll på att börja lipa i öppningsscenen och satt bara och rös! Så himla bra verkligen!

Sedan strosade vi hemåt via picadilly och det blev en sväng in på M&M och lite andra butiker, så det blev allt lite shopping idag med ;)

Ikväll har vi käkat lite lätt på en liten restaurang som va typ enda stället som hade bord ledigt och sen har jag försökt packa ihop mina saker... Det har gått sådär, men jag hoppas iaf att jag får med mig allt hem :S

Imorn är sista dagen här (dock antagligen inte sista gången jag är i London!) och den ska ägnas åt turistande och träffa kusinen som bor här!

Ha det!

Solig Portobello Road

Kommentarer

  • Marika säger:

    Åh va kul att ni gick på lejonkungen!! :) så himla bra är den! Ni verkar ha det bra. Vill se vad du har köpt sen! :)

    2012-10-28 | 09:54:38
  • Anonym säger:

    Håller med föregående talare, och jag känner på mig att jag och hon tyckte lika mycket om musikalen som du, jag vill också se allt! Vi får allt ta en tjejkväll snart när du kommit hem!

    2012-10-28 | 18:59:40
  • Elin säger:

    Elin var det då, fatta du nog;)

    2012-10-28 | 18:59:57

Kommentera inlägget här: