barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

London dag 1

Kategori:

Gick upp kl 4 imorse för att dra mig mot Landvetter tillsammans med familjen. Ca klockan 8 engelsk tid landade vi i London och åkte sedan till hotellet för att lämna väskorna. (Såå lyxigt hotell också!!)

Sen blev det lite engelsk frukost och sedan vidare ner mot Harvey Nichols och Harrods :) Trots att prisklasserna där kanske är nååågot över vad min plånbok tillåter så är det ju ändå alltid tillåtet att titta ;)

Efter det var det dags att ge mamma en av hennes presenter, vilket innebar att jag och Sofia bjöd henne på afternoon tea! Så himla mysigt! Och gott!

Nu ligger jag nyduschad i morgonrock i hotellsängen och vilar lite innan vi ska fixa oss lite för att gå ut och käka ikväll :)

Är nöjd med London än så länge måste jag säga ;)

Ha det!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Åh va roligt att höra hur ni har det :D

    2012-10-25 | 20:52:42
  • Elin säger:

    Det låter helt underbart:)

    2012-10-26 | 19:52:45

Kommentera inlägget här: