barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Höstdag

Kategori:

Dagen har spenderats på stan med systeryster. Blev en fika på Bakgården och inhandlande av födelsedagspresent till mor!
Sen blev det köp av nya skor (scorett), handskar (Åhléns), smink och två trälådor (presentknallen) som ska fungera som skoförvaring. Jag är i ganska stort behov av skoförvaring hehe ;)

Det blev även en hel del suktande efter fina kläder och inredningsprylar på Hjärterum och Greta&Anna! Hittade en så sjukt snygg väska i koskinn att jag nästan dog inne på G&A... Den va underbar!
Men kan inte lägga dryga 3000 kr på en väska. Dels för att jag redan har så många väskor och dels för att jag inte har dom pengarna att lägga på en väska...

Men iofs, om jag lever på nudlar fram till jul så kanske jag kan offra dom slantarna. Väskan är helt outstanding!!

Men för att sammanfatta: väldigt bra lördag idag! :)

Kommentarer

  • korv säger:

    Gud va nice det låter! kan inte vi ta en riktig shoppingrunda när jag kommer hem??? :D

    Svar: jo men det måste vi göra!! :D dock åker jag till london med familjen den 25 så vet inte hur mkt pengar jag har efter det, men jag kan ju hänga med som smakråd haha ;)
    Sara Vendela Johansson

    2012-10-06 | 20:11:21
    Bloggadress: http://korneliap.blogg.se

Kommentera inlägget här: