barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Minnen

Kategori: Allmänt

Är i HIllared ikväll och eftersom dom har bytt dator så bad pappa mig gå igenom det som fanns på min gamla användare. Så mycket skolarbeten och bilder!!
Har lagt över det mesta till min dator nu, det är ju faktiskt ganska kul att titta på gamla bilder :)
Därför följer nu ett litet nostalgi-regn med blandade bilder från olika år! :)
 
Älskade Mister <3 och Chicago
 
Hoppade bungyjump...
 
Söndagsridtur på Godis
 
En av alla vackra bilder på Elin och mig, denna tagen på förfest hos Ylva innan Kullaberg haha
 
Jag och Kajsa, tagen på nästan exakt samma plats som bilden ovan men ett annat år, hos Ylva innan Kullaberg!
 
Min Mister igen, saknar fortfarande den gubben
 
Haha, en av alla våra hajker i gymnasiet. KKK (KillarKanKramas)
 
Från en sommar av jobb hos faster. Gos med en fölis i "veterinärbåset"
 
Järngänget från högstadiet (saknas några). Hjälp vad man förändras! Jag, Elin, Louise, Marika, Celina och Sara
 
 
Skulle kunna lägga upp hur många bilder som helst hehe men det får räcka för denna gången! ;)

Kommentarer

  • lonney säger:

    Hahaha herregud vad roliga bilder, gillar den från kullaberg mest!:P

    2012-11-08 | 12:23:20

Kommentera inlägget här: