barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Taggar redan

Kategori: Allmänt

Är så sjukt trött idag och känner mig nästan lite febrig... Ändå måste jag snart tvinga mig själv att plugga lite nu i eftermiddag :/
Dock ser jag fram emot nästa vecka :D ITALIEN!!!!
Har redan börjat tänka på vad som ska packas ner haha, man måste ju ha klara outfits nedpackade så blir det lätt att klä på sig där nere och det behöver inte uppstå några matchningsproblem ;)
Dock väntar jag på två par godingar som är på väg till mig på posten hihi
Svarta sandaletter från Zara, som jag varit sugen på hur länge som helst men inte vågat beställa tidigare, och ett par sneakers från Asos som jag bloggat om innan!
Beställde dom i slutet av förra veckan så jag har dom förhoppningsvis i mitten av denna veckan, längtar! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: