barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Samvetsfråga

Kategori: Allmänt

Som jag skrivit tidigare så beställde jag ett par skor från Zara. Dom kom idag och det har dragits pengar för ett par skor+ frakt
MEN...
JAG FICK TVÅ PAKET!!!
Jag fick mina skor i storlek 40, adresserat till mig. Sen fick jag även ett par i storlek 38, också adresserat till mig. Och dom har samma kollinummer och allting :S
Men på returlappen som ligger i paketet står ett annat namn....
Så nu är frågan vad jag ska göra? Skicka tillbaka dom? Behålla dom (sälja dom)? Kontakta ZARA?
Man borde ju skicka tillbaka dom... Men det är ju inte jag som gjort fel?!
Fast jag får ju iofs dåligt samvete bara av att tänka på att inte skicka tillbaka dom så tänk hur jag kommer känna om jag faktiskt inte gör det :S
Tips någon??

Kommentarer

  • Barbie säger:

    Oj! Svårt! Vänta och se om dom hör av sig ;)

    2012-05-09 | 18:08:53
    Bloggadress: http://backtun.blogg.se/
  • lonney säger:

    ...nu har jag kapat av mig tårna så nu kan jag ha en 38! skicka hit dom:P

    2012-05-10 | 08:56:09

Kommentera inlägget här: