barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

med rosa tråd

Kategori: Allmänt

Inför vår Italien-resa har våra ledare påpekat att det är mycket viktigt att uniformen och dess klädpåse är namnade. Eftersom jag tar väldigt seriöst på detta, men inte har uniformen här just nu, så tänkte jag att man alltid kan gå all in på klädpåsen!
Jag har därför ägnat senaste timmen åt att så vackert brodera min fina, billiga, plastiga klädpåse haha
Inte alls så att jag bara inte orkade ta tag i det viktiga jag borde göra (plugga, diska, städa) utan valde att vara lite kreativ, inte alls så, inte alls...
Haha ja det ska väl synas att man är textilare ;)
Det fina resultatet ser ni i bilden!

Kommentarer

  • lonneyponny säger:

    åh jag såg inte att det stod suo i hjärtat på den lilla bilden du skickade.. Så jäkla fint alltså:P

    2012-05-08 | 07:52:50

Kommentera inlägget här: