barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Låront

Kategori: Allmänt

Har dödande träningsvärk i låren efter min löprunda igår (promenaden blev spring)!

Funderar på om man kanske ska ta tag i det där med träningen. Jag menar, ibland kan jag tillåta mig att "må dåligt" över saker jag inte kan påverka, tex min yrsel, svimningar och huvudvärk. Det jobbiga där är ju att jag inte vet vad det beror på!

Men jag kan ju inte klaga över saker som jag faktiskt kan ändra på! Och tjocka lår och plufsig mage går ju (förhoppningsvis) att ändra på! Iaf lite!

Så kanske ska ta tag i det där och gå ner ett par kilo, eller så får jag acceptera att jag är lite tjockis hehe ;)

Nä, men bara liten tanke såhär på måndagskvällen :)

Nu: Karatefylla
Sen: Sova

Kommentarer

  • lonney säger:

    Det där träningssuget kommer över mig ibland också, men då brukar jag sätta mig ner, ta en bit choklad och vänta tills det går över;) (bra att det går att kommentera igen)

    2012-03-05 | 22:24:59

Kommentera inlägget här: