barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Work

Kategori: Jobbrelaterat

Jaha, nu börjar det regna och åska också, jag som tänkte gå hem idag...
 
Sitter på jobbet och kämpar med excel! Är extremt nollad på det programmet och nu har jag massa saker som ska skrivas in i olika excelblad och det ska vara inne senast torsdag. Visste inte att det var så bråttom. Så det jag trodde skulle bli en lugn vecka blir nog ganska stressig ändå. Eftersom jag är själv blir man ju avbruten hela tiden med telefon, gods, ordrar och annat småplock som behöver fixas emellan :P
Plus att jag borde hinna sortera om alla lagerhyllor innan jag går på semester nästa vecka. Iofs är det inget måste, men vore ändå skönt att det var klart när man kommer tillbaka sen!
 
Bara att bita ihop och blicka framåt mot semestern :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: