barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

same same but extremely different

Kategori: Allmänt

Har inte sovit bra på tre nätter nu, börjar känna mig som en zombie med plåthink på huvudet...

Men det va inte det jag skulle skriva om!

Idag när jag satt och väntade på Sjöbo bussen (va för lat för att orka gå idag) så fick jag en sån där elak tanke. Ni vet en sån där som man inte kan hindra men som är så där härligt taskig!
Jag tänkte nämligen "Shit, varför har feta människor ingen känsla för stil!" eftersom det gick förbi en extremt överviktig tjej med dom fulaste skorna jag sett och en väska som vi inte ska prata om ;)

Bara det att jag verkligen fick äta upp det jag tänkt sen... När jag satt på bussen kom det nämligen in en kille som va ganska överviktig men som hade sjukt snygga och välkomponerade kläder!

Så man ska verkligen inte dra alla över samma kam!
Vi får hoppas på att tjejen bara hade en extremt dålig dag, eller att strömmen hade gått i hennes hus så att hon inte såg vad hon tog på sig ;)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: