barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

stjärna

Kategori: Allmänt

Sorry, har inte orkat blogga på nån dag här :P

Igår kväll var vi ute en sväng :) först hos julia, sen hos henke som fyllde år och sen en sväng till xoy.
Dock var jag i princip nykter och åkte hem tidigt eftersom jag skulle köra mamma till flygplatsen idag!

Så idag har jag vart en sväng till landvetter, sen till jobbet för att fixa lite papper och prover som skulle med mig till ulricehamn där jag skulle sälja lite väskor till Ylanders :)
Det gick faktiskt bra!
Kanske skulle bli resande säljare haha ;)

Men sen djorde jag ju misstaget att handla på maxi, som ALLA andra verkade det som....
Usch vad mycket folk!!

Men nu äter jag lite "mellanmål" i form av chips och slappar i soffan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: