barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

småförälskad

Kategori: Allmänt

Åh, börjar få en bild hur jag vill ha min lägenhet! Eller ja, det stora rummet!
Har hittat pallar/puffar från IKEA som troligen skulle passa bra runt mitt soffbord, som komplement till min soffa.
Sen vill jag ha tyglängder mellan rummen, i kanske ljust grått (som väggarna) eller i cremevitt!
Gardinerna är svåra... Men skulle nog vilja ha längder där också!

Sen hittade jag ju denna komattan på IKEAs hemsida och blev lite småkär!
Har funderat tidigare på om det inte skulle passa med en kohud i mitt rum (tycker det är skitsnyggt!), men har inte riktigt vetat vart man kan hitta en!
Så finns det liksom på IKEA :D och i svart o vitt också!

Åh, vill åka till IKEA nunununu!

Dock vet jag inte om jag riktigt har pengarna till detta... Gjort ett överslag på att det skulle gå på typ 3500 kr :P kanske lite mer...

Doc kanske det är värt det eftersom jag har en känsla av att det kan bli såååå snyggt <3

KOLDBY Kohud, blandade mönster Max. yta: 4.50 m² Min. yta: 3.20 m²

Kommentarer


Kommentera inlägget här: