barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

mat och kläder

Kategori: Allmänt

Började sent idag, men fick ändå stressa till bussen vilket medförde att jag glömde både böcker och block haha
Anledningen till att jag fick stressa var att jag la ner lite för mycket tid till att "sanera" mitt badrum!
Igår hittade jag nämligen ett äckligt djur på golvet i badrummet och fick typ panik!!
Därför blev det total städning!
Dock har jag ju badkar, så det går inte göra rent där under... Men hoppas att det inte finns några mer äcklingar här nu :S

Lagade mumsig mat ikväll också. Av sån där jättestor couscous som jag inte vet vad den heter.
Blandade i fetaost, soltorkade tomater och spansk chorizo :)
Ser inte så mkt ut för världen, men det va faktiskt ganska gott!



Och såhär har jag sett ut idag när jag va i skolan och svängde runt en sväng på stan:
Jeans och skjorta från Lager, skärp från Pieces och så min underbara päls :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: