barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

It's back..

Kategori: Allmänt

Är tillbaka i sängen igen.. Har suttit i soffan en stund nu och kämpat mot både yrsel och huvudvärk. Tårarna rinner utan anledning, som alltid och jag har en känsla av frustration!
Men jag vet att sånna här morgnar är det egentligen inte lönt att ens försöka kämpa. Det snurrar och dunkar i skallen, och just yrseln är obeskrivlig för nån som inte haft det. Liksom känslan av att svimma när som helst, fast den går inte över :P

Brukar ju kunna mota bort yrseln på morgonen, men har sovit så piss dåligt inatt, och huvudvärken hjälper ju inte direkt..
Gick ändå och la mig ganska tidigt igår och somnade typ halv 11. Vaknade dock vid strax innan 12 och sen kunde jag inte somna om... Och sen började jag ju titta på klockan och räkna "om jag somnar nu får jag sova så länge, nähä jag har fortfarande inte somnat, men om jag somnar innan det så..." och då är det kört... När klockan va typ 4 hade jag byggt upp nästan en panikkänsla och huvudvärken började komma. Så det blev att gå upp, ta en tablett och försöka lugna ner mig så jag skulle somna. Lyckades dock inte så bra, men slumrade iaf mellan typ tjugo i 5 och 6 och sen gick jag upp och satte mig i soffan, och nu är jag här...

Skulle egentligen bara vilja dunka nåt hårt i huvudet!

Som ni förstår så kommer jag inte orka ta mig till skolan idag, och det blir jag också stressad över! Vill inte missa!!!! Jättejobbigt...

Sorry för det långa tråkiga klagoinlägget!
Någon som vill byta huvud med mig? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: