barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Shoemania

Kategori: Allmänt

Som många vet är jag näst intill besatt av att shoppa skor, jag fullkomligt älskar skor!!
Och nu har jag kommit in i ett skoshoppingmode igen.. Bra för själen men inte för plånboken ;)
 
I veckan fick jag hem ett par boots i lack som jag köpt från StylebyTyra, faktiskt helt ok för att bara kosta 100-lappen. 
Igår beställde jag ett par leopardsneakers från Have2Have som jag kollat på tidigare men som tog slut och som nu kommit in i lager igen :)
Och idag beställde jag ett par loafers/ballerina från Members (Nelly trend) :) Vet att sommaren snart är slut men kunde inte motstå dem ;)
 
Sen har jag även spanat in några skor från RiverIsland och lite andra ställen men dom får jag nog vänta med att köpa tills lönen kommit ;) 
 
Bild från Have2Have
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: