barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Kryptiskt inlägg

Kategori: Allmänt

Ikväll är en sån där kväll med mycket tankar. Tankar och känslor som är svåra att sätta ord på och som gör en förvirrad och villrådig.
Känns som att jag måste stanna upp ibland och tänka på vad jag egentligen vill och vad som är bäst för mig!

Frågan är om man vågar chansa, vågar man riskera det man har för att det finns en minimal chans att det blir mycket bättre, eller ska man fega och inte göra något och låta tiden ha sin gång?!

Jag har en tendens att stänga av mina tankar och känslor men det leder bara till att det ibland rinner över och att jag istället överanalyserar saker :P Ikväll är en sån kväll!

Därför ska jag nog äta lite choklad och kanske shoppa något ;)
Choklad och shopping är två saker som alltid gör mig lite gladare, tragiskt med sant!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Känner verkligen igen mig... Det är alltid läskigt när man ställs inför nya saker, för man vet inte hur det kommer att bli. Men följer man bara sitt hjärta så brukar det alltid lösa sig till slut :)

    Svar: Precis :) ja men det är svårt när mna är osäker på vad hjärtat vill ;)
    Sara Vendela Johansson

    2012-08-27 | 21:28:16

Kommentera inlägget här: