barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Jobbigt läge

Kategori: Allmänt

Har knappt sovit en blund inatt, tänk er att ni har en liten varelse som sitter inne i er mage och gör tusen nålar på era organ samtidigt som hans varelse-bebis sticker knivar i ryggen.... Ungefär så kändes det inatt ;) (kallas även mensvärk haha)

Sen när man har svårt att sova stressar jag även upp mig för att jag kommer missa föreläsningen (gick inte på den idag) och att det kommer bli som i dom två senaste kurserna där jag missade jättemycket :S

Sen låg jag också och tänkte på tentan som vi fått resultatet på och insåg att det är ju fasen större risk att jag kommer bli underkänd på kursen än att jag får vg som jag skrev tidigare... För får vi dåligt på inlämningen så kanske jag inte kommer upp i tillräckligt många poäng totalt :/

Usch usch, ingen rolig dag idag ^^

Ha det!

(och Barbie, vi har haft Magnus Willesson... :P)

Kommentarer

  • Barbie säger:

    Okej! Ingen aning om vem det är. Har haft två olika lärare nu i statistik 1 och 2 och dom har vart så snälla båda två, det va därför jag undrade ^^

    2012-04-05 | 16:03:44
    Bloggadress: http://backtun.blogg.se/

Kommentera inlägget här: