barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

ork

Kategori: Allmänt

Haft en hemsk dag idag.... Trodde jag skulle vara friskare idag..
Gick upp imorse och kände mig febrig, men sket i det. Försökte kontrollera yrseln som vanligt, men det gick inget vidare. Detta resulterade i att jag nästan svimmade på toaletten, hann iaf sätta mig ner!
Trodde det va slut på den skiten, men icke sa nicke...

Iaf, så kände jag att skolan inte var något alternativ... Defenitivt inte att köra in!
Så jag missade en föreläsning och grupparbete och nu har jag bivit kickad från min grupp! KUL!
Vi va tydligen för många (tkr inte det är så stor skillnad på sex eller sju menmen)
Så nu hoppas jag att det finns nån grupp som kan tänkas ta med mig!
Problemet är att de flesta bor i Göteborg och antagligen tänker arbeta där :P

I värsta fall får jag väl be på mina bara knän att jag får vara med i den första gruppen ändå...

Suck, allt känns så mycket värre när man inte mår bra heller haha

Hoppas min kväll här blir lite bättre! Ska in till stan nu och skriva på kontrakt :)


Snorig, deppig och aningen irriterad Sara


Kommentarer


Kommentera inlägget här: