barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

klösbräda

Kategori: Allmänt

förresten har jag fått något jättekonstigt i ansiktet!!
upptäckte igår att jag hade ett rivmärke vid näsan, typ fem cm långt. Liknade när man blivit riven av en katt väldigt ytligt och så när det läkt så att det bara är ett "ärr" kvar. Så såg det ut!

Trodde att jag rivit mig i sömnen (gör det ganska ofta, typ på ben, rygg och mage. Så ser det ut som en katt rivit mig. Psyko, jag vet)
Men idag upptäckte jag tre "rivmärken" till!
Ett i pannan precis ovanför ögonbrynet, det andra på andra sidan näsan och det tredje precis bredvid det allra första!

Hur knasigt är inte detta?!
Ser precis ut som läkta rivmärken :P
Måste vara för att jag har så torr hy eller nåt...

Knas!

Ser ni?
Det allra första (det närmast näsan) har dock blivit mindre nu så jag hoppas att dom försvinner snart :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: