barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

fashion magazine

Kategori: Allmänt

Golvlacks-snubben har vart här hela dagen idag, kom ner nästintill förstörd till mig när jag kommit hem och sa att han inte visste hur han skulle få ordning på golvet... Han har tydligen jobbat 20 år i branschen och aldrig varit med om att golvet aldrig blir bra..
Tydligen gör luftfuktigheten ute att lacken torkar för sakta och blir flammig :P (det är tredje gången han är här och lackar...)

Men nu har han fått låna vår avfuktare och nu lackar dom igen och hoppas på att det ska bli bra!

Jag hade ju tänkt ta en powernap,  men det kan jag ju inte när han springer här titt som tätt! ;)

Blir till att skriva lite marknadsföring istället!
Och så ska jag sätta tänderna i den nya ELLE tidningen jag köpte idag :D

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: