barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Rebell

Kategori: Allmänt

eftersom min underbart snälla mamma tog med sig min tvätt hem igår för att jag skulle slippa tvätta idag när jag inte mår bra så har jag alltså inte använt min tvättid :S
och eftersom jag är livrädd för mina grannar har jag redan tänkt ut en plan om någon skulle påpeka nåt!
typ iaf...


En väldigt bra sak är att jag börjar återfå lite hunger, har inte varit hungrig på ett par dagar nu.
Det dumma är att jag inte orkar laga mat!
Funderar på att värma en pizza, men det känns onödigt eftersom jag inte kommer orka hela.
Alternativt värma en paj, men det är jag inte alls sugen på.
Som tredje alternativ faktiskt laga nån mat, men PALLA!
Kanske bara äta en macka, men det är jag inte heller sugen på.
Ett ägg kanske? näeee


suck, nu blev jag typ mätt bara av att tänka på mat

i-landsproblem i högsta grad ;)

Jag återkommer med resultat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: