barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Plockar Alan Paine

Kategori: Allmänt

Frustration på hög nivå... Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Vill bara sätta mig i ett hörn och gråta.

Trodde att jag skulle kunna sova gott natten tills idag eftersom jag va helt slut igår men tji fick jag! När klockan va kvart i fyra hade jag fortfarande inte somnat och då va jag så frustrerad att jag hade kunnat hoppa från balkongen! Gick upp och gick i lägenheten, la mig på soffan, såg på tv, läste bok... Gjorde fasen allt och jag va så trött så trött men kunde inte somna!!
Håller tummarna för att jag sover inatt annars vet jag inte vad jag tar mig till, är redan nu i upplösningstillstånd :P
Har vart i skolan mellan 8-12 och labbat och sen jobb från halv ett till typ halv fem, MIN HJÄRNA ÄR MOS!!!

Ursäkta klagoinlägget! Men det är skitjobbigt med för lite sömn :)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: