barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

metallic

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit uppe sen åtta, men eftersom jag inte börjar förrän ett så har jag inte gjort mig iordning än...
Skulle kanske gjort det med tanke på att DHL kom och lämnade paket till mig, stod och borstade tänderna i skjorta och pyjamas-shorts när det ringde på dörren!
Övervägde först att inte öppna, men då ringde det igen, så det var bara att spotta och snabbt som gat hoppa i ett par  andra byxor haha

När jag öppnar dörren är det första han säger: "Oj, väckte jag dig?!"

Haha förstår hans reaktion! Hade iofs blött hår (duschat) uppsatt i knut, men sen skjorta utan nåt under, skitfula byxor och säkert lite tandkrämsdreggel i mungipan ;)

Fast det gör inget hur jag såg ut, för jag fick hem mina silverskor som jag köpt från ZARA :D
Dom är lite spetsigare än jag tänkt, men skitcoola!

Slänger upp en bild lite senare!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: