barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

förnyelse

Kategori: Allmänt

Det är alldeles strax läggdags här på Tullaliden! (snälla lt mig få sova!)

men det va inte det saken gäller!
Ni som känner mig vet ju att jag är något smått shoppingberoende (jag har inte shoppat på evigheter och det KLIAR i fingrarna nu) och speciellt gillar jag att shoppa när jag är lite nere eller har en stressig period haha

såååå, nu är frågan om jag kanske skulle offra lite av mina slantar?! det är ju faktiskt bara en vecka till lön och csn och jag skulle faktiskt ha 900 kr kvar att leva på tills pengarna (får iofs alltid typ panik om jag har under 1000 kr på kontot) kommer in på kontot och jag ska inte hitta på nåt i helgen...

Känns som om det lutar åt lite shopping för min del ;)

Får nog suga på karamellen över natten så bestämmer jag mig imorn!

Ha det!

denna kjolen från Nelly är ju liksom hur fin som helst

Ichi - Caat Skirt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: