barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Orkar inte...

Kategori: Allmänt

Haft workshop hela dagen, egentligen ända fram till klockan sex men var tvungen att åka hem nu....
Har så ont i huvudet att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!
Kände redan vid lunch att jag började få ont i huvudet men tänkte att det nog skulle gå över men det gjorde inte det så då tog jag en tablett vid typ 2 men det blev bara värre och värre...
Stod typ som en zombie och gjorde ingenting sista timmarna nu så fick säga till min grupp att jag va tvungen att gå! Känns ju lite dumt att svika gruppen men just nu är jag i ett tillstånd att jag bara vill dunka huvudet i väggen eller bara spy eller bara gråta eller bara göra nåt så att huvudet slutar göra så äcklig ont!!!!

Så missar jag vävpuben också :(
Men jag orkar verkligen inte gå....
Fan också!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: