barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

höll nästan på att dö av skratt tidigare idag

Kategori: Allmänt

va schöven!!!! driftsproblem på blogg.se...
inläggen verkar ju inte synas! suck!
sååå irri!

Förresten har jag shoppingabstinens!
(ska dock bota detta genom shoppingtur på lördag!)

Och klädpanik!
(har ingenting att ta på mig, skulle vilja slänga ut hela min garderob och bara köpa nytt)

Samtidigt som jag kommit på mig själv med att om jag flyttar så kommer jag antagligen inte ens få plats med hälften av alla mina kläder och skor...
(beror iofs på hur stora förvaringsutrymmen det kommer finnas)

Ska kanske göra en utrensning snart och slänga iväg allt jag inte använt på, hmm, låt säga, senaste tre månaderna?! Eller senaste året?!
Eller kanske inse att jag inte är i behov av ca 10 vinterytterplag?! (eller är jag det?)

Suck, bland blir jag så trött på mig själv!
Fy fasen vad ytlig jag är!
But i like it! ;)

haha näe kanske skulle göra nåt vettigt istället för att sitta här och skriva skit!

Ha det!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vart ska du flytta??

    vart ska du flytta??

    vart ska du flytta??

    2011-05-10 | 17:02:06

Kommentera inlägget här: