barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

skoj

Kategori: Allmänt

Haft det lite tufft på jobbet idag, en aning stressigt med allt som ska med till mässan och har haft en djävulsk huvudvärk...
På toppen på det känslan av att man ska vara överallt, göra allt och kunna det mesta men helst inte va ivägen eller säga nåt...
och höra att man ska göra det och det och det på det viset och det viset, men ingenting blir ju rätt...
usch nej, en vanlig dag är det ok att ta det men inte när jag har ont i huvudet!
alltid kul att ena veckan få va själv och fixa allt och ha höga krav på vad som ska va gjort, men så fort det kommer nån annan är jag inte så mkt värd längre :P

menmen det är bara att försöka le, svälja stoltheten och försöka göra det bästa av situationen!
gött iaf att jag har lagret jag kan gå ut till och slappna av lite ^^

Ursäkta klagoinlägget ;)

Ska snart börja packa... Bläääää! inte kuligt!
är inte pepp alls på att åka iväg... kunde jag inte fått en veckas semester istället?? ;)

Men jag ska verkligen inte klaga egentligen, men ibland får man det ^^

hörs sen!

Ha det! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men du kommer ju få träffa din favoritsyster! P.s. är fortfarande förkyld så ta med öronproppar ;)

    2011-03-15 | 18:24:04

Kommentera inlägget här: