barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

shopshop

Kategori: Allmänt

Har shoppat lite idag :)
ofattbart hur mkt man kan hinna köpa på knappt 1,5 timme!

Blev ett par hängslebyxor i "boyfriend-fit" från H&M (älskar dom!)
en byxdress i brun/beiget mönster från H&M
läppstift från Make Up Store
Beigefärgat linne från Details (pieces)
Cremefärgad top från Modefabriken (Twist&Tango)
Trosor från Gina Tricot

Supernöjd är jag :D

Dock vet jag inte riktigt hur Gina Tricot tänker...
Jag hade lite bråttom så jag kollade bara på galgarna och tog alltså tre medium, trodde jag...
Nu såg jag här hemma att jag har fått med mig ett par large, ett par small och ett par medium, LYCKAT!
haha blev ju så fel det kan bli ;)
får se om jag kan ha dom, annars får jag väl köpa nya :P

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: