barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

i ur och skur

Kategori: Allmänt

Phu vad trött jag blev nu efter mat och vin! (kul att jag låter som 40+...)

Imorn blir det nog en tur till Jönköping med mor och far för lite mys och shopping :D
älskar sånna stunder med familjen, synd bara att bizzi inte är med :/

Juste, en sak till!
Som många vet är jag en klockmänniska, älskar klockor och tycker att en snygg klocka är bästa accessoaren!
Därför blev jag jätteglad när jag fick en ny klocka av pappa idag :D

En Tag Heuer, i typ guld och borstat silver, väldigt klassisk! Men fin!

Ett Tradera-fynd som vanligt (han köper MÅNGA klockor via tradera^^)
Tror han fick ge 1500 för denna, vilket är ett kap om man tänker på vad de brukar gå för :P
Dessa modeller brukar gå för typ 9000-12000 på auktion (typ 20000 nypris) så det va ett klipp han gjorde, ibland har man tur! :)

En ganska dålig bild, men man ser lite av klockan iaf ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: