barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

vinare

Kategori: Allmänt

åhh har hittat en till sak som jag ska önska mig i födelsedagspresent!!
kommer bara bli massa dyra saker jag önskar mig.

Har redan önskat mig en Nespresso-maskin, sen ska jag önska mig en iPad
och nu har jag sett glas som jag vill ha!
Karl Lagerfeld designar ju tydligen en kollektion för Orrefors och tycker glasen ser skitcoola ut :D
kommer ut i butik i september

Vad tycker ni?

Vill ha dom i genomskinligt såklart!
Champagne-glaset är ju bara så snyggt!! :)

Bild från Orrefors

Orrefors by Karl Lagerfeld kollektionen

Kommentarer

  • Kornelia säger:

    Men Sara du har ju stil ju! Ååh :D

    Jag kommer typ inreda mitt hus med saker från glasbruken i småland :D hihi

    2011-06-23 | 21:04:12
    Bloggadress: http://korneliap.blogg.se/

Kommentera inlägget här: