barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

drömmer

Kategori: Allmänt

Nelly är verkligen snabba med sina leveranser! :D för tydligen har mina saker kommit redan idag, och jag beställde dom igår eftermiddag!

Det kallar jag bra service ;)

Och bra service av Barbie (förmodar jag) som lämnade ut paketet till min syster så jag slapp åka extra i eftermiddag! :D Tack!

På tal om Nelly så har jag hittat mer fint som jag skulle kunna tänka mig att ha i min garderob ;)
Vad tycks om dessa?
Allt från Nelly Trend
Vissa såklart större favoriter än andra!
Tänk om man haft råd och användning för alla <3

Bilder från Nelly

Nelly Trend - Standout Dress Nelly Trend - Groove Pants
Nelly Trend - Dynamic dress Nelly Trend - Pitch Top
Nelly Trend - Inside Out Top Nelly Trend - Statement Dress
Nelly Trend - Groove Pants Nelly Trend - Combine Dress

Kommentarer

  • Barbie säger:

    Haha, japp det va min förtjänst :D frågade om hon ville ta ditt paket samtidigt :)

    2011-06-19 | 19:22:24
    Bloggadress: http://backtun.blogg.se/

Kommentera inlägget här: