barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

röd&vit

Kategori: Allmänt

Btw, köpte en byxdress på Face igår :P
Dom hade tyvärr inte så mkt roligt som jag hade hoppats, men kom hem med en svart byxdräkt iaf!
Från Modström, lite av ett favoritmärke för min del faktiskt.

Har dock alltid trott att det varit svenskt, men kom nu fram till att det är danskt ^^
Danskar vet hur man gör kläder! Finns ju faktiskt en hel del bra märken därifrån :)

Byxdräkten har tighta ben och lite lösare upptill, och knäpps omlott upptill
Min rumpa ser iofs gigantisk ut i den (eller ja, den ser inte bara gigantisk ut, den är gigantisk!) men det är väl smällar man får ta ;)
Med lite klackar till så ser ju benen längre ut!

500 kr fick jag betala, alltså halva priset. Sannerligen överkomligt må jag säga ;)

Slänger in en bild på den med
från Modström

Party

Kommentarer


Kommentera inlägget här: