barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

tomorrow

Kategori: Allmänt

Imorgon börjar slitet igen ;)
Fattar inte att jag varit ledig i tre veckor, har inte gjort ett dugg ju!
Har inte ens förstått att det är sommar, och snart är den slut haha

Kommer bli mkt att göra på jobbet framöver!
Redan imorgon blir det lite stressigt, James från England kommer nämligen vid tio-tiden och jag förmodar att AP kollektionen då ska vara uppe :)

Sen blir det några intesiva veckor med att fixa med proverna, skicka tröjor, sortera upp sändningar...

Tyvärr har dom lagt BagFair (väskmässan) tidigare i år, redan första helgen i september, vilket gör att jag inte vet om jag kan vara med :(
Skolan har ju precis börjat då och jag kan tidigast komma upp till stockholm på fredagskvällen i så fall och måste åka hem söndag kväll... Känns stressigt!
Men det är ju ändå kul att vara med på mässan och troligtvis behöver dom hjälp :P

Det löser sig säkert :)

Och lite skönt ska det bli att börja jobba, komma in i lite rutiner igen!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: