barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

schnygga brallor

Kategori: Allmänt

Jag har ju byxorna på bilden nedan, fast i svart.
Frågan är om jag kanske ska beställa dom i vitt också?
Hade mina svarta på mig på torsdagskvällen förra veckan och har nog aldrig fått så många blickar och viskningar bakom ryggen förut ^^
Både positiva och negativa!
Främst negativa ;)

Vart två tanter som så uppenbart ogillade byxorna. Den ena stirrar först ögonen ur sig, knuffar till sin väninna, pekar på mina ben, viskar något med handen för munnen när jag går förbi, och när jag vänder mig om så stirrar dom efter mig också!

Klockrent må jag säga! ;)

Fint att inte ens vuxna människor vet hur man beter sig! Tror inte att dom hade reagerat lika lugnt om det varit jag som pekat och viskat om dom! Menmen folk kommer alltid vara folk, och Borås kommer alltid vara Borås!

Tillbaka till det jag egentligen skulle skriva om...
Köpa eller inte köpa, det är frågan!
Gillar långklänningen också, iaf baksidan, men användningsområde?
Hmm får nog suga på karamellen ett litet tag till ^^

Bilder från Nelly

Nelly Trend - Groove Pants Nelly Trend - Standout Dress

Kommentarer

  • .sandra säger:

    Gillar du byxorna själv tycker jag du sa köpa dem i vitt! Ser hur coola ut som helst. Tanter kan inget om dagens mode ;)

    Klänningen ser också väldans fin ut, men som du själv skrev, användningsområdet är kanske inte jättestort. Och det är ju synd om en klänning bara ska hänga i garderoben och ta plats.

    2011-07-09 | 15:55:19
    Bloggadress: http://ordavsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: