barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

rand

Kategori: Allmänt

Försöker läsa men det går inge vidare eftersom jag har en liten Charlie som snarkar som bara den!!
Till och med högre än han brukar ;)

Jaja, söt är han iaf!

Idag har dagen spenderats till större del ute i solen och jag hoppas på att ha fått lite färg!

Nu ska jag laga lite mat (är själv hemma=trååk) eftersom jag bara ätit lite frukt under hala dagen!
Får bli lite tacos :)

Men usch vad det är tråkigt att laga mat till sig själv bara... Dock nödvändigt!
Har vart lite dålig på att äta ordentligt på sista tiden, är nog för att jag har semester, brukar glömma sånna där saker då.


Ha det!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha katter alltså:p förresten jag är tydligen den 999e besökaren på din blogg, det är inget skemt;) jag kommer vinna en appel-dator! Grymt:p vilken tur att jag gick in på den precis nu!

    2011-07-11 | 19:00:30
  • the glömska lonney säger:

    Näe nu glömde jag skriva mitt namn igen.

    2011-07-11 | 19:01:30

Kommentera inlägget här: