barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

dress

Kategori: Allmänt

Det är lördag och jag sitter hemma och tråkar!
Menmen är väldigt förkyld, så nog bäst att ta det lugnt :P

Läser lite ELLE och letar inspiration, har haft dålig klädfantasi ett tag nu..
Brukar ploppa upp lite bilder i huvudet på outfits, men nu har det vart lite dåligt med det!

Får allt se till att det blir ändring på det!

Vill ha MASSA nya kläder till skolan börjar :D
Som mamma sa när jag kommit in: "Åh, vad roligt, då kan du börja använda alla dina kläder"
haha och det är faktiskt sant!
När man typ går i skolan kan man ha olika kläder varje dag, och behöver inte vara rädd för att bli smutsig som jag blir om jag är på lagret nu!

Jag må vara ytlig, men det är kul ;)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: