barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

bättre sent än aldrig

Kategori: Allmänt

Lite mousserande vin och BenJerry's för att fira lite :)

Trodde det skulle vara mycket värre än det var faktiskt!
För er som inte förstår, så tog jag körkort idag ^^

Helt ärligt så var jag mest nervös för att ta kortet till körkortet! Jag är faktiskt helt ärlig..
Vem vill bli ful på sitt körkort liksom?! (blev iofs inte så snygg ändå..)

Gjorde teorin den 13:e.
Var klar med provet efter 18 minuter men kunde inte med att rätta och gå eftersom ingen annan hade gått haha
Så kollade igenom lite till och till slut var det några som reste sig upp och gick och då gjorde jag det med ;)

Sen idag hade jag uppkörning, hade en lektion innan och den gick bra.
Sen gick det bra på uppkörningen med, va inte ens nervös!
Okej, blev lite virrig när jag råkade köra lite fel genom att lägga mig i fel fil, men han godkände mig ändå :D

Skriver inte detta för att skryta eller nåt, men jag har varit i princip helt cool under både teorin och körningen...
Jag brukar alltid vara iaf lite nervös, men det var som om jag gjorde i nåt slags drömtillstånd. Som om det knappt var jag som gjorde det! Konstig känsla.. Jag bara tog det lugnt och gjorde som dom sa, körde dit han ville och allt flöt på!

Sen måste jag klappa mig lite på axeln eftersom jag trodde jag skulle behöva ta typ 40 lektioner. Tog 28 tror jag :)
Men har då inte kört knappt nåt hemma, eller okej, jag har kört 4 ggr i våras hemma, 2 ggr nu i sommar och sen till och från jobbet nu måndag tisdag innan uppkörningen!

Okej, nu vart detta sagt haha!
Inte så kul läsning, men nu har Goggan körkort iaf! :D



Hejhej Jätteschleten tjej

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: