barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Why?!

Kategori: Allmänt

Just nu har jag inte mest pengar...
Och januarilönen kommer inte bli den största men alla lediga dagar som varit...
Jag frågar mig då:

VARFÖR ÄR DET JUST NU JAG HITTAR MÄNGDER MED SAKER JAG VILL HA?

Va ett misstag att klicka in på Friis & Co hemsida i jakten på de skor som fanns/finns på Details.
Skorna hittade jag inte, men det fanns andra saker som bara ropade på mig och som så gärna vill bli mina!
Allt detta är på rea, kavajen är skitsnygg tycker jag! Men jag har ju precis lovat mig själv att inte köpa onödiga saker/impulsköpa...
Men ändå! Man lever bara en gång!
Får fortsätta fundera lite till!

army vintage jacketarmy vintage jacket
                       arkansas gloveszipper earsticksdelaware ring

Kommentarer


Kommentera inlägget här: