barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Skaligt

Kategori: Allmänt

YES! Står nu i kö på telia för iPhone 4 :)
Så nu blir det att säga upp telenor abonnemanget och bara vänta på den lilla godbiten!
Ska bli så bra omhändertagen så, hihi

Lunchade på Oliven idag, Frank's har ingen lunch längre :( Dålig stil!
Precis när vi hittat dit...
Oliven är väl helt ok, men inte mer. Finns inte så många bra lunchställen i Borås tyvärr...
Astern är väldigt enformigt, Anderssons väldigt "flötigt", inte gott med thai jämt och ja... Ni fattar!
A big problem u know!

Men men nu ska jag kila ner på lagret och se om vi har nån rundhalsad supergeelong i färgen Ullswater, till Wårdhs.


Ja, ni fattar kopplingen hoppas jag... ;)

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Hejsan,

    Jag undar om du kan hjälpa mig med var du hittade bilden till oliven du har här på sidan?

    Jag skulle nämligen vilja använda den och undrar om den är skyddad.

    Hälsningar Pernilla

    2011-08-12 | 21:24:06

Kommentera inlägget här: