barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

meh åhhhh!!

Kategori: Allmänt

Va fasen?! Denna månaden har jag inte mkt pengar och kommer inte få eftersom det vart så många lediga dagar (spara nämligen 10000 kr varje månad, så ni behöver inte vara oroliga att jag shoppar upp allt :P)

Tror ni inte att det då är nu som jag vill ha massa grejer?!
Till exempel kavajen från friis&company, nya skor osvosvosv

Men det värsta av allt!! Nu har den OnePiecen jag vill ha kommit in i rätt storlek!! Den vändbara.
Gahhh, den kommer säkert inte finnas kvar så länge heller :( fast jag hoppas på det!
Annars får jag ta ett litet lån av mor och far ^^
Jag har väl egentligen så det räcker (den kostar 1500) men jag vill kunna överleva (läs: roa mig) resterande veckor också!

Sånna i-landsproblem jag har!

Och, ja, jag vet! Jag är bortskämd! ;)

OnePiece Reversible
Me wanti

Kommentarer

  • Novembersara © det LILLA extra. säger:

    Hej! Jag vet att sådana här kommentarer inte brukar gillas, men just nu har jag chans att bli årets favoritbloggare på bloggfesten jag är bjuden på. Om jag vinner kommer jag att lotta ut en goodiebag till någon utav alla som röstat på mig. Det tar bara ett par sekunder, det enda du behöver göra är att skriva "Jag röstar på Novembersara" i en kommentar här

    http://madeinjapan.nu/2011/january/nominerade-til.html#comment



    Du skulle göra mig jätteglad om du ville hjälpa till!

    2011-01-19 | 14:33:29
    Bloggadress: http://novembersara.blogg.se/
  • william säger:

    killen eller onepiecet;)???

    2011-01-19 | 15:16:27
    Bloggadress: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: