barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

kul lixom!

Kategori: Allmänt

Precis haft 10 fikat här på jobbet :P

Tisdagar måste vara värsta dagen i veckan! Ingen ork kvar sen helgen och lång till fredag... Inte kul!

Och sen kommer jag vara själv på jobbet onsdag, torsdag och fredag :(
Pappa ska till Berlin på Bread&Butter mässan. Åh, jag vill hänga med!
Men det gick inte... Nån måste ju va på kontoret också :/

Fatta vad roligt det hade vart att få följa med på mässan. Det är en stor kläd/sko/väsk-mässa med såväl kända som okända märken. Ofta ganska trendiga märken. Skulle säkert finnas massa snyggt att titta på!
Brukar kolla i "trend-bibeln" som pappa får när han är där. Alltså en tjock bok med alla märken från mässan!

Jaja, kanske får möjlighet att följa med nån annan gång. Nu får jag vara kvar i Borås, själv...

men jag är inte bitter ;)

Ha det!

Kommentarer

  • sharon säger:

    Sara vad är det du jobbar med egentligen? Är det samma märke som din pappa alltså, och isåfall, jobbar han fortfarande med "fiorelli" (eller liknande). Minns en väska jag fick ju födelsedagspresent av dig en gång ;)

    2011-01-18 | 11:42:06
    Bloggadress: http://sharon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: