barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

kul liv!

Kategori: Allmänt

Somnar ca 02.30
Vaknar klockan 8 av en liten Charlie som jamar som en galning bredvid min säng.
Går upp och släpper ut honom. Känner: "Fan! Jag mår inte bra!"
Kännde mig febrig, ont i halsen, täppt... Tar en ipren och går och lägger mig igen
15 minuter senare vaknar jag till igen av en liten Charlie som jamar som en galning utanför mitt fönster.
Går upp och släpper in honom. Tänker: "MÅSTE SOVA!"
Lägger mig i sängen, Charlie kommer och lägger sig också. Vi somnar
Vi vaknar av sms halv tio.
Vi svarar.
Vi somnar.
Vi vaknar klockan 12.
Jag inser att jag skulle lagat mat till mamma och pappa eftersom mamma ska jobba...
Ringer, dom har tio minuter kvar hem...
Mamma blir skitsur!

Jag mår fortfarande piss!

Hur har er morgon varit? ;)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: